چاپ و بسته بندی

- ویزون ، ارائه دهنده خدمات خلاق و متنوع چاپ و بسته بندی -

خیلی قبل ترها، هر کالایی که خریداری و یا خدمتی که دریافت می شد، در نهایت در یک بسته بندی و شکل ساده که تنها حکم یک پوشش موقت را داشت، به خریداران تحویل داده می شد و اصلا کسی هم به فکر این مسئله مهم نبود که چاپ و بسته بندی چه تاثیر به سزایی در جذابیت، ایجاد حس وفاداری در مشتریان و از همه مهم تر؛ افزایش فروش خواهد داشت!

اما امروزه با پیشرفته شدن سبک زندگی ها و تغییر سلیقه خریداران، دیگر شرایط فرق کرده است و صاحبین کسب و کار و برندهای مختلف به خوبی می دانند که بسته بندی، نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت، افزایش کیفیت و از همه مهم تر؛ معرفی شرکت و تفکرات آن ها را دارد و به همین خاطر، بسته بندی مناسب با طراحی خاص و چاپ مرغوب خود به عاملی رقابتی بین شرکت های بزرگ و کوچک مختلف تبدیل شده است.
بگذارید اینطور بگوییم که، بسته بندی و چاپ برای یک خدمت یا کالا بسیار مهم تر از چیزی است که ما تصورش را می کنیم زیرا همین بسته بندی خود در حکم یک شناسنامه و معرف نه تنها برای محصول بلکه شرکت تولید کننده آن است. در واقع اطلاعاتی که در پس طراحی که بر روی بسته بندی محصولات چاپ می شود، بیانگر شخصیت برند و سطح کیفیت محصول است. علاوه بر آن، با این کار اموری همچون بازاریابی، محافظت فیزیکی از محصول، سهولت در توزیع و فروش محصول، ممانعت از نفوذ مایعات، اشعه آفتاب، اکسیژن، گرد و غبار و دیگر عواملی که سلامت یک محصول را به خطر می اندازند، بالا بردن ایمنی محصولات و از آن مهم تر؛ بازاریابی موثر و قوی برای محصول است.
اما چیزی که مهم است این است که چاپ و بسته بندی، ۲ مقوله کاملا جدا از هم هستند که با این که کاملا متفاوت اند اما در واقع مکمل همند.

چاپ، مقوله ای کلی تر است که بسته بندی را هم در بر می گیرد. چاپ، دارای دسته بندی متفاوت است که از کارت ویزیت تا بروشور، بنر، چاپ کتاب، چاپ سر رسید و مواردی از این دست را نیز در بر می گیرد که می تواند به عنوان نماینده اهداف خاص یک برند همچون معرفی خدماتش در جنس های مختلف، ابعاد متفاوت، کاغذهای با جنس های متنوع، شکل صحافی تولید شود.

برای چاپ، روش های مختلفی وجود دارد اما بهترین روشی که به حفظ کیفیت بسته بندی نیز کمکی شایان می کند، چاپ افست است. در این چاپ با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین های موجود در جهان و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب، نه تنها کیفیت بسته بندی حفظ می شود بلکه افزایش هم پیدا می کند البته این کیفیت بالا در چاپ، مکمل نظارت صحیح و درست قبل از نهایی شدن طرح چاپ است.
اما بسته بندی، شکل نهایی شده تفکرات برندینگ ( طراحی، قالب، چاپ، جنس، سایز، فرم، صحافی،… )است که جدا از موضوع کسب و کار، وظیفه ارائه و نگهداری را نیز دارد.

خلاقانه شروع کنید !

متفاوت تر و خلاقانه تر از رقبایتان ظاهر شوی

بهینه شروع کنید !

با قیمتی مناسب و رقابتی در کنار شما هستیم

با کیفیت شروع کنید !

با بروزترین تجهیزات چاپ افست و چاپ دیجیتال


اهمیت چاپ و بسته بندی و هدف از آن چیست؟

اهمیت موضوع بسته بندی و چاپ به حدی زیاد است که دیگر تبدیل به جزئی جدا ناشدنی از از اجرای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ یک برند و یا مجموعه برای نگهداری و معرفی از یک خدمت یا محصولات و معرفی آن به خریداران شده است و به گونه ای هویت آن را نشان می دهد.
جالب است که به این نکته توجه نمایید که هر بسته بندی و چاپی مراحل مختلفی همچون ایده، طراحی، ارزیابی طرح گذر کرده و در نهایت پس از تایید؛ تولید می شود. در واقع در پس تولید هر بسته بندی که شما می بینید، کاملا به خوبی بررسی شده و مراحل بسیاری را پشت سر گذاشته است.
در اکثر اوقات، برندها تنها با بسته بندی و چاپ، اطلاع رسانی های زیادی را در زمینه های مختلفی همچون اطلاعات محصول، آدرس کارخانه، گواهی های بین المللی و استانداردهای مختلف را به مخاطبین خود منتقل می کنند.

چاپ و بسته بندی اختصاصی در ویزون

همانطور که می دانید ما در ویزون ، تیمی متشکل از بهترین های دیجیتال مارکتینگ را گرد آورده ایم که در امور مختلف این بخش مهم، اقدام به ارائه خدمات برای مشتریان عزیزمان می نماییم.
خدمات چاپ و بسته بندی اختصاصی با بهترین کیفیت نیز یکی از دیگر خدماتی است که ما در ویزون آن را به بهترین شکل ممکن و با کیفیتی مثال زدنی؛ ارائه می دهیم. مهم ترین اصلی که ما در ویزون علی الخصوص در زمینه چاپ به آن توجه می کنیم، کیفیت و خروجی است که در انتهای کار گرفته و به مشتری تحویل می دهیم.
برای این که بهترین کیفیت را در این راه ارائه دهیم، چه قبل از چاپ (اصلاح فایل، بستن فرم،…) و چه بعد از چاپ اختصاصی آن (صحافی و..)، از ابتدا تا به انتهای کار؛ نظارت کاملی داریم و به همین خاطر قاطعانه می گوییم که با سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این صنعت، یکی از بهترین های آن هستیم.
ما در زمینه چاپ و بسته بندی، تنوع بالایی در ارائه خدمات داریم که از طراحی و چاپ اختصاصی کاتالوگ، ست اداری (سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت، و …)، بروشور، سر رسید، منو رستوران، چاپ کتاب، چاپ جعبه، چاپ بگ و بسیاری از دیگر موارد؛ فعال هستیم.
البته ما در بخش بسته بندی در مواردی همچون: بسته بندی کالاهای مختلف، جعبه های رستورانی و فست فودها به شما عزیزان خدمات ممتاز و با کیفیتی را نیز ارائه می نماییم.
کلام آخر این است که شما در زمان مراجعه به ویزون می توانید با خیال راحت مطمئن باشید که ما با نظارت کامل و صد در صدی بر مراحل مختلف چاپ، طراحی قالب، اصلاح قالب و خدمات پس از چاپ؛ بهترین کار را به شما ارائه خواهیم داد.

انواع خدمات چاپ و بسته بندی

هر آنچه که شما درحوزه چاپ و بسته بندی نیاردارید را از ویزون بخواهید

چاپ افست

چاپ دیجیتال

کنترل چاپ

چاپ کاتالوگ و بروشور

چاپ سر رسید

چاپ ست اداری

طراحی قالب اختصاصی

بسته بندی

چاپ جعبه رستوران و فست فود