آرت‌ورک تبلیغاتی ( طراحی پوستر تبلیغاتی )

ویزون ، ارائه دهنده خدمات خلاق و طراحی آرت ورک و پوستر تبلیغاتی

دسترسی سریع

امروزه از روش‌های متعددی برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود؛ اما کدام روش مؤثرتر و کاربردی‌تر است؟ طراحی پوستر می‌تواند یکی از بهترین محتواهای بازاریابی باشد. پوستر‌ها در مدل‌های مختلف طراحی می‌شوند؛ اما کاربردی‌ترین پوستر، آرت‌ورک تبلیغاتی (Advertising Artwork) است. از آرت‌ورک‌های تبلیغاتی می‌توانید برای معرفی خدمات، کسب‌وکار، رویداد‌های تجاری و معرفی برندتان استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با آرت‌ورک تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.

خلاقانه شروع کنید !

متفاوت تر و خلاقانه تر از رقبایتان ظاهر شوید

بهینه شروع کنید !

با قیمتی مناسب و رقابتی در کنار شما هستیم

با کیفیت شروع کنید !

با بروزترین تجهیزات عکاسی تبلیغاتی

پوستر چیست؟

چاپ پوستر، یکی از روش‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ است. شرکت‌های مختلف می‌توانند با استفاده از پوستر‌های تبلیغاتی، برند و محصولات خود را به جهان معرفی کنند. در واقع، هدف از چاپ پوستر‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، معرفی برند، افزایش فروش و بازاریابی بهتر است. آرت‌ورک‌های تبلیغاتی به این منظور طراحی می‌شوند تا در بازه زمانی کوتاه و به شکل خلاقانه، اطلاعات لازم را درباره شرکت، برند و… در اختیار مخاطبان قرار دهند. معمولاً آرت‌ورک‌های تبلیغاتی، دارای پیام کلیدی و مهمی هستند. پوستر‌ها را می‌توان در مکان‌های عمومی برای اطلاع مخاطبان به نمایش گذاشت. به منظور ساخت پوستر از متن نوشته، عناصر گرافیکی و تصاویر به صورت ترکیبی استفاده می‌شود. تمام این عناصر در خلق پوستر تبلیغاتی باکیفیت موثر هستند. طراحان از روش‌ها و نرم‌افزار‌های مختلف مانند فتو منیپولیشن (Photo Manipulation) و فوتومونتاژ (photomontage) برای طراحی تصاویر پوستر‌ها استفاده می‌کنند.

طراحی پوستر‌های تبلیغاتی چه اهمیتی دارد؟

روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد؛ اما بهترین و مقرون‌به‎صرفه‌ترین روش، تهیه پوستر‌های تبلیغاتی است. برای چاپ آرت‌ورک تبلیغاتی لازم نیست که هزینه زیادی را صرف کنید. به علاوه، پوستر را می‌توان در مکان‌های مختلف به نمایش گذاشت. به همین خاطر، پوستر برخلاف سایر روش‌های تبلیغاتی در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از پوستر‌های متنوع، کسب‌وکار و برندتان را به همه معرفی کنید. در واقع، پوستر می‌تواند سند کسب‌وکارتان باشد. در این میان، پوستر‌هایی که برای ساخت آن‌ها از طراحی‌های گرافیکی پیشرفته استفاده شده است، دارای تأثیر ماندگارتری هستند.

پوستر تبلیغاتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • آرت‌ورک تبلیغاتی باید قادر به ترغیب مخاطبان و جلب توجه آن‌ها باشد. در واقع، این روش بازاریابی باید بتواند مخاطب را به خوبی تحت تأثیر قرار دهد.
  • نوشته‌های روی آن باید بسیار جذاب و خوانا باشد. در صورتی که نوشته‌ها خوانا باشند، چشم مخاطبان از دیدن متن‌های تبلیغاتی خسته نمی‌شود.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین آرت‌ورک‌هایی تبلیغاتی، طراحی آن‌ها با رنگ‌های زیبا و جذاب است. رنگ پوستر‌ها باید به شکلی باشد که مخاطبان را با هر سلیقه‌ای، به خود جلب کند و اصطلاحاً «همه‌پسند» باشد.
  • ابعاد پوستر نیز باید به اندازه‌ای باشد که از فاصله دور، متن روی آن نوشته شود.
  • به علاوه برای طراحی انواع آرت‌ورک‌ها باید از تصاویر باکیفیت استفاده می‌شود. طراحان با استفاده از روش فوتومونتاژ، چند عکس را باهم ترکیب کرده و برای تهیه آرت‌ورک تبلیغاتی استفاده می‌کنند. فتومنیپولیشن، یکی دیگر از روش‌هایی است که برای ترکیب چند تصویر و دستکاری عکس‌ها استفاده می‌شود. هر یک از این «تکنیک‌های ویرایش عکس» می‌توانند در تنظیم کیفیت تصاویر برای چاپ روی پوستر‌ها مورد استفاده قراربگیرند. این نرم‌افزار‌ها برای طراحی تصاویر جذاب و زیبا برای پوستر‌های استفاده می‌شوند.

تمام این فاکتور‌ها برای طراحی بهترین آرت‌ورک‌های تبلیغاتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

از پوستر‌ها یا آرت‌ورک‌های تبلیغاتی در چه جا‌هایی استفاده می‌شود؟

معمولاً از آرت‌ورک‌ها در محیط‌هایی پرتردد استفاده می‌شود؛ برای مثال، از آرت‌ورک‌های تبلیغاتی می‌توان در مکان‌های زیر استفاده کرد:

  • بالای پل عابر پیاده
  • نزدیک چراغ‌های راهنمایی
  • ایستگاه مترو
  • دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی
  • داخل مراکز تجاری

نحوه انتخاب متن پوستر به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد، برای ساخت پوستر‌ها از اصول خاصی استفاده می‌شود. یکی از این قواعد، چاپ پوستر با متن‌های کوتاه و مناسب است. اگر متن روی آرت‌ورک خیلی طولانی باشد، مورد توجه مخاطب قرار نمی‌گیرد. در واقع، بازده پوستر‌ها به دلیل استفاده از متن‌های نامناسب، خیلی کوتاه یا بیش از حد طولانی، کاهش پیدا می‌کند. اگر از جملات و نوشته‌های کوتاه و قابل‌فهم روی آرت‌ورک‌ها استفاده کنید، بازده آن‌ها بیشتر خواهد بود.

آرت‌ورک‌های خلاقانه تأثیر متفاوت و ناخودآگاه در تصمیم‌گیری مخاطبان دارند؛ آنها تمام هنر و نمایی از کیفیت محصول و اهمیت به مشتری را به مخاطب منتقل می‌کنند.در این مسیر:

خلاق و سازنده باشید!
تصویری واقعی از تجربه مشتری را ارائه کنید.

کارا و اثربخش پیش روید!
تصویری واقعی از تجربه مشتری را ارائه کنید.

ماندگار و اثرگذار باشید!
تصویری واقعی از تجربه مشتری را ارائه کنید.

سفارش پوستر یا آرت‌ورک تبلیغاتی

 
طراحی پوسترها اصولی دارد که باید به آنها توجه شود. پوستر‌ها نباید فقط دارای عکس ساده از لوگو و نام برند شما باشند. در ساخت پوستر باید خلاقیت به خرج داد تا شرکت خود را از رقبایتان متمایز کنید. معمولاً برای تهیه آرت‌ورک‌های تبلیغاتی از جملاتی استفاده می‌شود که توجه مخاطبین را به خود جلب می‌کند. ساخت پوستر‌های تبلیغاتی را باید به شرکت‌هایی بسپارید که در زمینه دارای مهارت و تجربیات لازم هستند. شما می توانید پوستر موردنظرتان را با طرح، رنگ، ابعاد و متن دلخواه سفارش دهید. اگر قصد تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارتان را دارید، شرکت تبلیغاتی ویزون می‌توان آرت‌ورک‌های تبلیغاتی منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای را برای شما تولید کند. اعضای تیم ویزون با ارائه مشاوره در زمینه طراحی انواع پوستر‌های تبلیغاتی در کنارتان هستند تا بهترین و خلاقانه‌ترین پوستر‌ها را برای شما طراحی کنند.

هزینه چاپ پوستر‌ها نیز به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. از فاکتور‌های مؤثر بر قیمت آرت‌ورک می‌توان به نوع کاغذ، کیفیت چاپ، ابعاد پوستر اشاره کرد. در شرکت ویزون سعی می‌کنیم که با هزینه مناسب، خدماتی باکیفیت را به شما ارائه دهیم.

سوالات متداول درباره پوستر تبلغاتی

اندازه و ابعاد پوستر‌ها با توجه به محل نصب و موضوع پوستر متغیر است.

عوامل متعددی مانند : نوع و سبک عکاسی ، نوع محصول و ابعاد آن ، تغداد فریم درخواستی ، نوع تجهیزات و عوامل تولید ، لوکیشن عکاسی و … در قیمت گذاری موثر است .

بله؛ امکان سفارش اختصاصی پوستر با طرح، رنگ و ابعاد دلخواه و با توجه به نظر و سلیقه مشتری وجود دارد.